dinsdag 21 juni 2016

Wie ik ben..

Hoi,
Ik ben niet zo goed in bloggen maar met dank aan mijn zus ben ik er aan begonnen.
Zal me even voorstellen: Ik ben Monica Stout 3,5 jaar geleden getrouwd en sinds 8,5 maand mama van een heel lief zoontje.
Sinds ons zoontje geboren is ben ik begonnen met babyspullen en accessoires te gaan maken.
O.a. ledikantdekens, aankleedkussenhoezen en broekjes. Maar ook boxkleden worden er gemaakt.
Ik zal proberen regelmatig iets op mijn blog te zetten met foto's erbij.
Ook ben ik te volgen op intstagram https://www.instagram.com/hipsnoozie/

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik ben Wilma en ben benieuwd. Heb kleindochters, dus je weet nooit!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Wat leuk zeg!
    Wie weet kan ik nog een keer wat voor je betekenen.

    BeantwoordenVerwijderen